Tištěné publikace k marketingu škol

ZPĚT

  • Lenka Slavíková, Radoslav Kučera, Petr Linhart a kol.: Vedení školy v praxi: vše, co potřebujete k úspěšnému řízení školy!. Praha, Nakladatelství Dr. Josef Raabe, 2003 (základní dílo) – 2011 (postupné aktualizace)
  • Ludvík Eger: Komunikace školy s veřejností. Plzeň, Západočeská univerzita, 2001 (k zapůjčení v knihovně ZČU)
  • Ludvík Eger: Efektivní školský management. Určeno pro distanční studium – management a ekonomika školy: Plzeň, Západočeská univerzita, 1998 (k zapůjčení v knihovně ZČU)
  • Ludvík Eger a kol.: Řízení školy při zavádění školního vzdělávacího programu: Plzeň, Fraus, 2006
  • Jaroslav Světlík: Marketingové řízení školy. Praha, Wolters Kluwer Česká republika, 2009
  • Martina Budinská, Milan Záruba: Evaluace a diagnostika pro ředitele ZŠ. Praha, Nakladatelství Dr. Josef Raabe, 2006

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky

Tvorba webových stránek: Creative Studio s.r.o., redakční systém 4site CMS