Jak vypadá KLIKA?

KLIKA je vzdělávací kurz, který byl vytvořen v rámci projektu Úspěšná škola. Cílem kurzu je pomoci středním školám rozvíjet a zlepšovat jejich komunikační a marketingové aktivity vůči veřejnosti. Zároveň jim má poskytnout rady a tipy, jak lze vytvářet a podporovat dobré jméno školy.

Cílové skupiny kurzu:

  • management SŠ
  • výchovní poradci SŠ
  • pedagogové SŠ, kteří se podílejí na komunikačních aktivitách školy vůči veřejnosti
  • pedagogové SŠ, kteří se podílejí na motivačních aktivitách SŠ vůči ZŠ

Kurz se věnuje následujícím 3 marketingovým oblastem:

1) Analýzy a strategie

  • Analýza vnějšího a vnitřního prostřední školy
  • Aktuální pozice a budoucnost školy
  • Cíle školy
  • Opatření

2) Komunikace a PR školy

  • Jak budovat dobré jméno školy – hlavní cíl marketingové komunikace školy
  • Jak komunikovat s médii
  • Komunikační plán školy

3) Motivace žáků ZŠ

  • Jaké aktivity vůči ZŠ děláme a s jakými výsledky?
  • Které ze stávajících aktivit potřebují inovovat?
  • Jaké nové aktivity by bylo dobré vůči ZŠ zařadit?

Organizace kurzu:

  • úvodní seminář společný pro všechny 3 části kurzu
  • 2 workshopy zaměřené na část Analýzy a strategie
  • 3 workshopy zaměřené na část Komunikace a PR školy
  • 3 workshopy zaměřené na část Motivace žáků ZŠ
  • závěrečný hodnoticí seminář společný pro všechny 3 části kurzu

Více informací o kurzu se můžete dozvědět v Podrobně rozpracovaném obsahu vzdělávacího kurzu KLIKA

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky

Tvorba webových stránek: Creative Studio s.r.o., redakční systém 4site CMS